Prinsesstårta la blåbär

Mina bottnar är alltid luftiga och saftiga!
 
 
I denna tårta har jag blåbär jag plockat själv. Detta går att beställa men det kommer en extra kostnad för egenplockade bär. Jag har rödvinbär, blåbär och björnbär.
 
Vaniljkrämen kokar jag alltid själv på riktig grädde och vaniljstång.
 
 
Jag vispar aldrig grädden hård, och socker tillsätter jag aldrig i grädden eller bären om inte du som kund så önskar.
 
Jag köper oftast min marsipan från en bakbutik som får den från örebro. Den är favoriten när de kommer till allt från lock till decor.
 
Jag gör alltid mina rosor/blommor själv. Fototårtor är det enda jag beställer färdigt.
 
Florsocker använder jag för att få den härliga snöiga känslan.
 
 
Tårtans lager skall synas. Detta är en dröm/fröjd för ögat. Mina tårtor är åt det snällare håller när det kommer till söttma. Då jag inte sötar grädde eller bär. 
 
 I en prinsesstårta ingår Tårtan (bottnar, bär, vaniljkräm, grädde, marsipan), en blomma, text, sidenband (ivalfri färg)
 
/Matilda 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0